Τη σταδιακή «απεξάρτησή» της από το φρέσκο γάλα, κατηγορία με χαμηλό περιθώριο κέρδους και με απώλειες στον όγκο πωλήσεων προς όφελος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, δρομολογεί η διοίκηση της ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ. Βασικό όχημα για αυτή τη μετεξέλιξη θα είναι η είσοδος της εταιρείας σε νέες κατηγορίες τροφίμων με υψηλότερο περιθώριο κέρδους, αλλά και η απόσυρση κωδικών με μη ικανοποιητικές πωλήσεις. Τη στροφή προς τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης εταιρείας τροφίμων, όπου βεβαίως το γάλα θα εξακολουθήσει να αποτελεί βασικό στοιχείο, σηματοδοτεί και η αλλαγή του λογότυπου της ΔΕΛΤΑ, καθώς 71 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας από τον Αριστείδη Δασκαλόπουλο, αφαιρέθηκε η γυναικεία μορφή που κρατούσε μια καρδάρα με γάλα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου